به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

بارونه بارونه

بارونه بارونه تنم کویر لوته         

من می‌گم امروز اینجا برف اومده یعنی باریده ولی به زمین نرسیده و بارون شده.توی ارتفاع اتاق کار من خیلی واضح دونه‌های ریز برف رو می‌شد دید که توی هوا معلق بودن و با چرخش به سمت پایین می‌رفتن.خیلی برام جالب بود اینجا و برف.بعضی‌ها تاییدم می‌کردن ولی دوستام که جای دیگه بودن می‌گفتن نه. می گفتن بالای شهر اومده!!؟؟

به هر حال همین باعث شد کلی کیفور بشیم و با ذوق برادر بیمارمون رو بسی بخندانیم.حال و هوای خوبی بود توی اداره . حساب کن مدیر نباشه و کار هم نداشته باشی و بارون هم بیاد و تازه صبح هم شوهرت با فداکاری از ماشین پیاده شده باشه و برگشته باشه تو خونه و برات چند بسته نسکافه آورده باشه که تو هوای بارونی بخوری. وای فقط چند تا دوست همراه کم داشتم ولی دیدم حیفه این فرصت از دست بره مرخصی گرفتم و زدم بیرون زیر بارون شرشری اما لطیف.خدایا متشکرم چه حس خوبی بود واقعا دوباره زنده و پرطراوت شدم و البته کلی پولدار.رفتم حسابهامو چک کردم و در عین ناباوری دیدم حدود یه میلیونی توشون هست.باورم نمی‌شد.

خدای خوبم باز هم متشکرم به خاطر پر باری حسی مادی و معنوی این روز خوب بارانی.

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه چهارشنبه 3 بهمن 1386 ساعت 14:53 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

ساساجون
کلی خوش به حالته هاااااااااااااااااا
ساسای پوادر میدونم چه حالی میده وقتی تو عین ناباوری میبینی ته حسابات پول داری آآااااخ اگه من بودن از خوشحالی یه جیغ صورتی میزدم

سایه پنج‌شنبه 4 بهمن 1386 ساعت 09:24 http://www.mahesharghi.persianblog.ir

ساسای عزیزم ممنون از راهنماییت و نگرانیت . امیدورام همه چی به خوبی پیش بره و نگرانیهامون برطرف بشه . موافقم که نمیشه مردارو شناخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد