به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

تاریک خاطران همه در ناز و نعمتند

اگر می‌دونستم که زندگی واقعا چیه دنبال یه آدم با فکر نمی‌گشتم و همین که بفهمم اهل فکر و تفکره باهاش ازدواج کنم بعد توی این زندگی پر مشکله و این همه فکر مشغولی دوتایی به رنج و پوچی و نا امیدی و غم و ... برسیم.اگه می‌دونستم چی به سر این مملکت و این ملت می‌یاد دنبال یه آدم بی‌فکر سرخوش می‌گشتم تا حداقل بتونم با سرخوشی و بی‌خیالی اون زندگی کنم.دریغ و درد...

تاریک خاطران همه در ناز و نعمتند       ای روشنی عقل تو بر ما بلا شدی

نظرات 2 + ارسال نظر
الینا یکشنبه 13 مرداد 1387 ساعت 14:02 http://tazin.blogfa.com

با سلام به ساسا
ممن خیلی خوشحال شدم که به سایتت سری زدم. به زندگی امیدوار باش برای در آپارتمان محقر هم میتونین یک "لدان ارزون به کنار درش ویا یک حلقه گل ارزان یا یک گل مصنوعی به درش بچسبونی به زندگی امیدوار باش گل که به گرونی سرسام آور لباسهائی مه در ویترین مغازه ها میبینی نیست

سلام خانومی خوبی چه خبرا، راستشو بگم منم نمیدونم زندگی واقعا مفهومش چیه؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد