به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

تبارک‌ا...

می‌دونی چرا اینقدر از دیدن آینه لذت می‌برم. چون من عاشق زیبایی‌های آفرینش خداوند هستم.

نظرات 4 + ارسال نظر
م.سروش سه‌شنبه 22 مرداد 1387 ساعت 00:12 http://maysamnasiri.blogfa.com/

سلام
گمون کنم اشتباه میکنی
من که اسمم اون پایین زیر نوشته هام نوشته(میثم نصیری)
اگه اونم پس لابد اونم دیگه :)
حالا عیب نداره
حالا با هم رفیق میشیم(اگه اشتباهی هستم)
البته ببخشیدا مدتی نبودم من
وگرنه حتما جوابت رو میدادم
شما خبر بده

م.سروش جمعه 25 مرداد 1387 ساعت 01:09

پس کو (بیست باری

م.سروش شنبه 26 مرداد 1387 ساعت 11:00

من که بالاخره نفهمیدم چی شد
اما : خواهش میکنم
بالاخره ما باهم دوست بودیم یا نه؟
میشیم یا نه؟

تربن یکشنبه 31 شهریور 1387 ساعت 15:06 http://tarbon.blogsky.com

عزیزم به نظرت یه نمه شکسته‌نفسی نمی‌کنی؟ تعارف نکن، یه کمی هم از خودت تعریف کن!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد