به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

حس خوب خرید

ماه قبل بدجوری بی پول شده بودیم. حسابی.دقیقا معنای کلمه رو درک که هیچی چشیدم دو روز پیش ابواب رحمت باز شد و حقوق گرفتیم. شب اول رفتیم برای پسری نه هزار تومن وسیله خریدیم که همون شب کلیش رو کون فیکون کرد. دیشب دوباره رفتیم نمایشگاه کتاب . ده هزار تومن پول کتاباش شد بعدش هم کایت و پف فیل و ... دیگه چیزی ته کیف نمونده.فکر کنم این ماه هم دوباره به پیسی می خوریم اما براش خرید کردن لذت داره. اما توجه به نیازهای فکری و روحیش دل انگیزه.اشکال نداره یک ماه با این وسایل مشغوله و تا مه بعد یه جوری سر میشه. 

نظرات 3 + ارسال نظر
همراه یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 10:36 http://yegane-naji.blogfa.com

سختی زمستان زندگی ُ بهار خود را در پیش دارد


قیام وحدت

تحت راهبری یگانه نجات دهنده ی آدمیان ( آقا پروفسور ابراهیم میرزایی)

پیمان یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 14:11 http://aftabgardan.iranblog.com/

با سلام و عرض ادب
چنانچه مایل به تبادل لینک هستید ابتدا وبلاگ مرا با نام (شعر امروز) لینک کنید سپس به من در وبلاگ اطلاع دهید تا بلافاصله شما را لینک کنم.
با تشکر

خوبی عزیزم نمیدونستم وگرنه خیلی دوست داشتم اینجا بودی و میدیدمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد