به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

یعنی باز باید بگم لعنتی

کاش یه جای دیگه بود که توش بوی گند سیاست بازی آدمو خفه نمی کرد.کاش یه جایی بود که چماق بالای سر آدما نبود برای هر کاری. کاش یه جا بود که اینقدر دسیسه و حقه جور نمی کردن برای خراب کردن یه آدم... 

یا حالا که نیست کاش حداقل اون آدمه اینقدر عرضه داشت که وایسه جلوشون و از خودش دفاع کنه یا اونقدر قدرت داشت که می تونست قید این کار و امتیازات یه معاونت رو بزنه و ... 

نظرات 2 + ارسال نظر
ارام شنبه 30 آذر 1387 ساعت 12:42 http://kimiaa57.persianblog.ir

واقعا راست میگی

زهراسادات شنبه 30 آذر 1387 ساعت 13:26 http://www.gol-e-shabooo.blogfa.com

انقد از سیاست دور شدم که اگه منظورت از این مطلب شخص خاصی بود من نفهمیدم!
منم خیلی وقت بود سر نزده بودم. انگار شما هم به بی ژولی خوردین. ایشالا زودتر مشکلات مالی هر دو مون و بقیه حل بشه.
با اجازه لینکت کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد