به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

من همانم

با تمام خستگی های این روزها با تمام ناامیدی های بعید از من هنوز هم خودم را دوست دارم هنوز هم در نظرم چیزهای بی نظیری دارم . هنوز هم با دلخوشی به رنگ موهایم به فرم لبهایم به مهربانی نگاهم به قوس شانه هایم نگاه می کنم هنوز هم همانم حتی اگر تو ائمه ام بخوانی خودشیفته و یا هر چیز دیگری که درخودت نداری...

نظرات 1 + ارسال نظر
منا یکشنبه 27 اردیبهشت 1388 ساعت 10:16 http://sarzende.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام
بایدم عاشق خودت باشی چون هر کدوم ما بی نظیر هستیم در ضمن غم رو فراموش کن تو سوراخ موش کن!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد