به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

دوستی های من

دارم یه دوستی جدید رو شروع و تجربه می کنم. یه آدمی که سادگی و پاکیش و یه غمی پنهان توی وجودش جذبم کرده به سمت دوستیش. کشف یه آدم دیگه با یه دنیای زیبای دیگه برام دوست داشتنیه و فکر می کنم می تونم غمش رو کمرنگ تر کنم. غمی که توی چهره اش موج می زنه. 

دوست دارم این جمله ها رو هم اینجا یادگاری داشته باشم 

«کسی تا حالا بهت گفته یه هاله مقدس دورته 

شاید به  خاطر اینه که سیدی 

توی تمام این مدت حتی یک لحظه هم در موردت فکر بد نکردم 

وقتی می بینمت احساس می کنم یه قدیس رو دیدم»

نظرات 3 + ارسال نظر
امین یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 14:22 http://www.amin10uri.blogsky.com

سلام دوست من.
خب شاید ما هنوز ما با هم دوست نباشیم ولی بهترین روش واسه شروع یه دوستی کادو دادنه.من می خوام بهت یه کادو بدم.می خوام یه کد جاوا بهت کادو بدم.واسه این کد خیلی زحمت کشیدم.اگه قدم رنجه کنی یه سر به وبلاگم بزنی توضیحاتشو نوشتم.در ضمن اگه تمایل به تبادل لینک داری تو نظرات بهم خبر بده.
موفق باشی!!!

www.amin10uri.blogsky.com

رضوان یکشنبه 1 شهریور 1388 ساعت 16:04 http://shosho.blogsky.com

امیدوارم موفق باشید

Arsham شنبه 4 مهر 1388 ساعت 10:24 http://choirannabashad.blogspot.com

سلام
قضیه این هاله چیه !
کی هاله دیده!
با گزارش های مستند 4و5و6و7 در ارتباط با تغذیه در انتظار حضور گرمتان هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد