به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

خرق عادت

امروز تو ترکم. ترک یه رابطه دوستانه. بدجور عصبی و کسلم .امیدوارم عوارضش زودتر از اینکه بخوام از سر شروعش کنم تموم بشه.

مثل همیشه تو کار خدا موندم. چرا آدم نمی تونه و چرا نباید بتونه محبت و عشقش رو به همه ارزونی کنه .چرا آدم نمی تونه و نباید بتونه همه رو توی همه چیزهای خوب شریک کنه.

شنیده بودم آدم هایی که یه جورایی با هنر درگیرن آدم های بی بند و بار و خارق العادات هستن.حالا فکر می کنم منم یه جورایی همینطورم.با اینهمه مسک نفس های قدیمی باز دنبال فرار از این عرف ها هستم .اما نمی‌دونم کدوم وجهه هنری باعث این جریان شده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد