به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین سادگی

آمده ام که باشم در این دنیای یادها و فراموشی ها آمده ام که خوانده شوم دیده شوم دوست بدارم و دوست داشته شوم من برای همراهی آمده

به همین می ارزد

به تمام چیزهای دیگرش نیرزد مادر شدن به همینش می ارزد که با تمام خستگی و خواب آلودگی با صدای نرم و نازکش از خواب بیدار شوی و حتی با غرو لند کردن و به در و دیوار خوردن به سمت آشپزخانه بروی و برایش یک لیوان آب بیاوری که وقتی قلپ قلپ خوردنش را می شنوی غرق لذت شوی و با آرامش خیال  تمام دوباره بخوابی .

نظرات 1 + ارسال نظر
من چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 10:35

این پیام مال من نیست ولی بخونش:
ولی بخونش
تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست
اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید
عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............
20 روز دیگه منتظر معجزه باش.
اینو تائئد کن تا همه بخونن
اینو با اسم من رواج بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد